Eendracht Arnhem heeft zondagmiddag de derby tegen Arnhemia met 4-1 gewonnen, hoewel de scheidsrechter via voetbal.nl een 4-10 eindstand heeft doorgegeven. Alle doelpunten op het kunstgrasveld van Sportpark De Eendracht vielen in de tweede helft. Na rust werd het duel even gestaakt na wat ongeregeldheden, uiteindelijk kregen invaller Samir Hamdiui en trainer Marcel Gerrist van Arnhemia tweemaal geel.
De foto’s zijn van Nico Kooij.


Comments (0)
Comments laden…