← Terug naar homepage

Benjamin Maria maakt seizoen af bij DTS Ede

23 januari 2025 · Redactie VoetbalGelderland

VoetbalGelderland

Foto: Nico Kooij

DTS Ede heeft zich per direct versterkt met de makkelijk scorende Benjamin Maria. De 23-jarige buitenspeler vertrok in de winterstop bij Duno en heeft van de KNVB vanwege gewijzigde werkzaamheden overschrijving naar de eersteklasser uit Ede gekregen. DTS Ede traint op dinsdag- en donderdagavond, Duno op maandag- en woensdagavond.

De snelle linksbuiten kwam twee jaar geleden in de winterstop van het Duitse SV Straelen naar Duno en scoorde dit seizoen acht doelpunten bij de hekkensluiter van de eerste klasse F. Maria was eerder onder meer speler van VVV Venlo, SV Venray en Achilles’29 en speelde tien interlands voor Aruba.

Maria is per direct speelgerechtigd en kan dus zaterdag in de uitwedstrijd van DTS Ede tegen Veensche Boys zijn debuut maken voor de ploeg van trainer Arnold Brehler. DTS Ede staat op nacompetitieplaats twaalf in de eerste klasse F.

Deel dit artikel

Comments laden…