← Terug naar homepage

Aanvallende versterking Roda Boys

6 augustus 2024 · Redactie VoetbalGelderland

VoetbalGelderland

De kersverse eersteklasser Roda Boys heeft de selectie versterkt met Wesley de Kort. De 25-jarige aanvaller speelde afgelopen seizoen bij KSK Weelde in België en was daarvoor onder meer actief bij FC Den Bosch, OJC Rosmalen, FC Lienden, UNA en Achilles’29.

Na het kampioenschap van de tweede klasse komt de club uit het Gelderse Aalst komend seizoen uit in de eerste klasse D. Roda Boys treft daarin veel zondagclubs, waaronder De Bataven, SC Bemmel en RKHVV. In de strijd om de zuidelijke districtsbeker speelt Roda Boys in de poulefase tegen EBOH, GJS en GRC-14.

Deel dit artikel

Comments laden…